در اكثر خودروها، موتورهاي ديزلي و بنزيني استفاده مي شوند كه شباهت زيادي به هم دارند. در اصل، در هر دوي آنها موتورهاي احتراق داخلي هستند كه با استفاده از سيكل دو يا چهار زمانه كار مي كنند. در موتورهاي احتراق داخلي، چهار فاز به صورت چرخه اي وجود دارند كه عبارتند از مكش، تراكم، احتراق و تخليه.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۴ دى ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۳۸:۳۴ توسط:admin موضوع:
نظرات (0)
ديزل ژنراتور چيست و چه كاربردي دارد؟
يك موتور الكتريكي بعنوان جايگزين براي برق در مواقعي كه برق قطع مي شود و در مراكز مانند بيمارستان ها,سازمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۴ دى ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۳۳:۴۴ توسط:admin موضوع:
نظرات (0)
ژنراتور الكتريكي دستگاهي است كه انرژي مكانيكي بدست آمده از يك منبع خارجي را به عنوان خروجي به انرژي الكتريكي تبديل مي كند.مهم است كه درك كنيم يك ژنراتور در واقع انرژي الكتريكي "ايجاد" نمي كند. بلكه جريان بارهاي الكتريكي، برق خروجي تأمين شده توسط ژنراتور را تشكيل مي دهد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۴ دى ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۲۹:۵۶ توسط:admin موضوع:
نظرات (0)